уторак, 1. септембар 2015.

#Back To School - Hair. ❤


Hejj drage moje!

Žao mi je što dugo nisam izbacila post,ali evo danas sam tu sa novim 'Back To School' postom!
Tema za danas su frizure za školu!

Ja inače volim da frizura bude jednostavna jer za školu ne treba ništa specijalno,tako da ću vam pokazati neke jednostavne ideje koje možete iskoristiti da za kratko vreme napravite idealnu frizuru!
:)

1. Prva frizura!
Prva je jako jednostavna,verujem da ste je puno puta videli.
Kada je jako toplo i ne želim da mi kosa bude puštena obično napravim ovaj trik i izgleda odlično! :)



2. Druga frizura!

Ova je jedna jako opuštena frizura!

Ovaj trik obično napravim kada žurim u školu, a ne želim da nosim puštenu kosu jer je jako toplo.Preporučujem vam da ovo uradite ako ne znate šta ćete sa kosom kada kasnite u školu. :)




















3.Treća frizura!

Ovo je malo šloženija frizura koju ne napravim baš često.Ako imate vremena da se sredite i našminkate,nadjete šta ćete obući i ostane vam još vremena onda preporučujem ovo.Ako ne volite one jednostavne frizure evo jedna koja se nadam da će vam se svideti! :)



















Znam da je ovaj post jako kratak ali počinje škola i imam mnogo obaveza,ali naravno da ću izbacivati postove koliko mogu!

Napišite koja vam se frizura najviše dopala!

Da li u sledećem postu želite 'Morning Routine For School'?

15 коментара:

  1. Sjajne frizure :)
    Možee

    allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nov post http://allforgirls14.blogspot.com/2015/09/ask-me-and-ill-give-you-answer.html

      Избриши
  2. Prva frizura je divna,zelim taj post <3

    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post i da, definitvno objavi Morning routine :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se sviđaju sve frizure. Pogotovo ova druga , vrlo je lepa i jednostavna i izgleda kao da nije potrebno ni malo truda kako bi se napravila , ali mene dosta ume da iživcira kad počnem da pravim te punđe , jer nikako ne mogu da je napravim onako kako mi se sviđa ☺♥ Ali ideje su odlične ♥

    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post,sve ideje za frizuru su prelepe.Moj favorit je nekako drugi nacin :) <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super su frizure:)
    Najvise mi se svidja prva,ali ja za skolu samo pustim kosu:D
    http://teengirl2003.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post,frizure fenomenalno izgledaju.... :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши