понедељак, 21. август 2017.

Diznilend iz mog ugla

Hej!
Kao sto vec znate bila sam u Francuskoj, imali ste vec jedan post sa slikama.
Odlucila sam da vam pokazem mesto mojih snova i jednu od mojih najvecih zelja.

Diznilend sam htela posetiti jos kada sam bila jako mala i napokon sam ostvarila tu zelju.
Sve je kao u bajkama, bukvalno sve.
Kafici, prodavnice, likovi.

Prvo kada udjete odmah nailazite na Diznilend hotel koji je raj!
Zamislite da vam svako jutro Miki Maus donese dorucak u krevetuuu?!

U ovom postu vam necu pricati svoje utiske vec mozete samo uzivati u slikama.



















Ako zelite i drugi deo obavezno recite, rado cu postaviti slike.
Ako zelite post o tome sta trebate znati o Diznilendu pre nego sto odete pisite u komentare. 

16 коментара:

  1. Moja želja je isto da posjetim Diznilend i nadam se da će mi se jednog dana ispuniti. Ja bih mnogo voljela viditi drugi dio posta, kao i šta sve trebamo znati prije nego što odemo. Odličan post ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Ajme, malo je reci da sam odusevljena ovim postom! Predivne fotografije, uspela si da nam preneses svu lepotu diznilenda! Definitivno ga moram posetiiti sledeci put kad odem u Francusku!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Ajme, zaista sam oduševljena fotkicama!! Drago mi je da si posjetila mjesto iz svojih snova, sad definitivno znaš da se sve može ostvariti :* Rado bih i drugi dio!
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Fotografije su prekrasne! Mjesto se čini jako lijepo i voljela bih posjtiti! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne fotografijeee, bas mi je drago da si isla i sto si se vjerujem jako dobro zabavila

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  6. Koja si ti sretnica, zavidim ti. Fotografije su predivne, sve izgleda tako savršeno *o*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  7. Joj, ovo mesto je san snova. Imam veliku zelju da posetim ovo mesto.
    Slike su ti predobre.

    Novi post na mom blogu https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Koliko saaavrseno, da li želimo drugi deo? Mislim da je bazezaleno da pitas haha 😎💙! Predivno je sve, meni je veliki san da jednog dana i sama odem 💙!

    ОдговориИзбриши
  9. This brings out the child in me! Thanks for posting! Anna Ziuzina

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo je definitivno mjesto snova svih nas koji smo odrastali uz Diznijeve crtiće. Stvarno izgleda predivno i zaista sam srećna što si imala priliku da posjetiš ovako divno mjesti i što si podijelila sa nama savršene fotkice.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  11. Predivne slike, odlican post.

    Pracenje za pracenje?

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Great post dear! Love your photos :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. WOOOOOOW I meni je san da posetim Diznilend! Bas si srecnica :)
    Inace, blog ti je kao san ♡

    https://wildflowerforest.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши