петак, 27. јануар 2017.

Saveti za soping

Hej.
Razmisljala sam koji post da napisem i odlucila sam se sa nesto sto sam sigurna da ce devojkama koristiti,U pitanju je soping,nesto sto ja mnogo volim a verujem da i vi isto!
Ali uvek postoje problemi i greske koje pravimo a mozemo ustedeti mnogo novca a ne kupiti previse stvari koje nam nisu potrebne.




Pre nego sto odete u kupovu,preporucujem da prvo pogledate koliko zapravo odece imate.Mislim da vam je ovo veoma korisno jer kako bi ustedeli novac nemojte kupovati ono sto vec imate.




 Znam da uvek kada prodjete pored neke radnje vidite u izlogu nove kolekcije,ALI najbolje je da sacekate dok te stvari ne budu na nizim cenama.Ovo se meni jednom desilo kada sam kupila duks iz nove kolekcije i vec nakon dve nedelje je bio na snizenju.Verujte mi da taj duks nece izaci iz mode za 2-3 nedelje dok sacekate.



 Kada idete u soping povedite nekoga sa sobom,najbolje najbolju drugaricu.Ja volim da idem sa mamom jer mi ona uvek daje iskrena misljenja i pomogne u odabiru.Povedite nekoga ko je iskren i ko ce vam pomoci u odabiru! 




Na instagramu vidjam mnogo kombinacija i odece koje nikada nisam videla u nasim radnjama ili ako ih ima kostaju neverovatno mnogo! Moja preporuka je da probate online kupovinu.Postoji mnogo sajtova kao sto je Shein,Zaful,Romwe..i mnogi drugi na kojima mozete naci jako jeftine a kvalitetne stvari!






Pre nego sto odlucite da kupite nesto,pogledajte na instagramu kombinacije koje vam se svidjaju i onda cete znati sta tacno trebate da kupite.Nece potrositi novac na nesto sto sam ne treba! 





6 коментара:

  1. Predivan post i jako originalna tema, moram priznati da i ja najviše volim ići u šoping sa nekim, pogotovo sa sestrom, ona je inače jako iskrena po pitanju toga xd

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  2. Diivan post, prezanimljivo mi je bilo ovo za citati, a slike su odlicne! :)
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz mog zadnjeg posta,hvala ako to ucinis :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Ja obožavam ići u shopping tako da će mi ovi savjeti i više nego koristiti *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post! Tema je baš original i obožavam ići u shopping! <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post, kao i tvoj blog. I ja sam pisala o shoppingu, samo o pametnoj kupovini i uštedi novca :D. Sviđa mi se način na koji pišeš kao i tvoja originalnost. Želim ti ugodan vikend.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  6. Your blog is very nice and I am following you.
    I hope you follow back.
    Have a great week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ОдговориИзбриши