петак, 28. јул 2017.

COLLAB Greske koje pravite prilikom negovanja lica



Hej!

Dugo nisam radila collab sa nekom blogerkom, to je bilo samo jednom i jako dacno.

Danas radim collab sa mojom dragom sa bloga feliz

Pristala sam na saradnju sa njom iz razloga jer sam je pre nekih mesec dana nasla na blogu i prvo sto mi se dopalo je sam izgled bloga, zatim njene kvalitetne slike. Najvise mi se dopada njen post Organizacija četkica za šminkanje - DIY, pokazala je kako se od jedne bele soljice i crne boje moze napraviti jednostavna a prelepa posudica za cetkice. Tako da, pogledajte i njen blog i taj post, jako je koristan. 


Danas pisem post o greskama prilikom negovanja lica.
Ovo su neke greske za koje svi smatramo da su u redu i da su zapravo dobre ili da nam ne mogu naskoditi. 





Koristite obican sapun za pranje lica
Puno mojih prijateljica ovo radi i ja se sama najezim kada ih vidim sa sapunom kako trljaju lice.
Sapun isusuje kozu i to cak nikako nije dobro ni za masnu kozu, samo to to trljanje cini da vam se koza peruta i zbog svih sastojaka koji se nalaze u sapunu. Da li micelarnu vodu koristite za ruke? Naravno da ne, morate razlikovati proizvode za lice i za ostatak tela. Naravno postoje i oni sapunu namenjeni iskljucivo licu i oni su skuplji nego ovi obicni. 



Koristite previse proizvoda 
Sada govorim o tome da koristite previse proizvoda ali tokom jedne veceri ili tokom jednog jutra. Ja imam puno proizvoda za neku lica ali ih ne koristim sve odjednom u isto vreme vec svakog dana nesto promenim.
Lice ne moze trpeti toliko proizvoda, da li kada negujete ostatak tela koristite i maske  i serume i ulja i jos nekoliko razlicitih kremica u isto vreme? Naravno da ne, pa tako i lice treba disati i prirodno se oporaviti. Tokom svoje rutine negovanja lica koristite sto manje proizvoda, ako i koristite vise proizvoda pazite pa ne stavljate slojeve na lice, vec ako imate kremu za predeo oko ociju samo nju stavite, nemojte jos nesto preko nje. 





Ne perete redovno svoje cetkice

Ovo vam moze unistiti lice jer se prasina sakuplja na cetkicama, a moze se desiti da dok ste se sminkali proslog puta da ste imali neku bubuljicu i da ste preko nje presli tom cetkicom i sada kada vam je ta bubuljica nestala vi opet tom cetkicom predjete preko lica. Uzas. Cetkice morate prati barem posle dva dana sminkanja, znam da smo svi lenji ali to traje samo pet minuta. 


Rok trajanja sminke
Puno devojaka koristi sminku kojoj je istekao rok trajanja, sto je takodje uzasno za vase lice jer vam moze naskoditi i mozete dobiti neke nepravilnosti na licu.
O tome sam pisala post, tako da ako vas zanima koliko vasa sminka traje pogledajte OVDE.

Stiskate bubuljice
Ovo najcesce svi radimo i tu najvise gresimo. Mislimo da ako istisnemo bubuljicu da ce ona odmah nestati a ne zelite da sacekamo da se sama osusi. Prvo stiskate bubuljice boje su crvene, ne sacekate da se pojavi ona bledunjava tecnost, i tako samo napravite sebi oziljke, rane i jos vise prosirite bubuljice.
Sve se moze prirodno regulisati, kako ishranom tako i pravilnom negom.
Nemojte stiskati bubuljice jer sebi pravite gore, bolje negujte svoje lice i pustite je da se sama osusi, a ne da imate neravno lice sa oziljcima i crvenilom.











Nadam se da vam se post dopao.Obavezno posetiti feliz i procitajte i njen post! 











34 коментара:

  1. Анониман28. јул 2017. 13:37

    Odličan post, svaka čast. I u pravu si, svi pravimo te greške kada je u pitanju njega lica, a naročito ovo sa bubuljicama, ali se nikako ne možemo zaustaviti. To je samo loša navika.
    Mnogo mi se sviđa tvoj post. :) :D

    Ako želiš možeš pogledati moj novi post:
    http://amaterskaumjetnost.blogspot.com/2017/07/weird-life-hacks-summer-edition-cudni.html

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja,genijalaan post.Sviđa mi se tvoj blog i samo tako nastavi!Ly ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Jako korisni savjeti,moram priznati da neke od ovih stvari radim često,što i nije baš najbolje za moju kožu...
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, tako mi je drago što smo napravile ovaj collab. 💞
    Drago mi je što si spomenula rok trajanja šminke jer kad spomenem to svi se začude. A zapravo nema ničeg opasnije za lice od prljave šminke i četkica.

    ОдговориИзбриши
  5. Super je post. Ja sam imala problema sa bubuljicama, tacnije i dalje su prisutne na licu u nekoji meri, ali malo manje.Par puta sam stiskala bubuljice i to mi je samo donelo jos vise bubiljica na licu, zato to nikako nemojte raditi.❤❤

    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Vrloo koristan post! I ja se najezim kada vidim i cujem da trljaju lice sapunom, gelovi, pilinzi su tu za negovanje lica. Za rok trajanja sminke ne mogu da verujem da to rade svojoj kozi. Imala sam prilike da vidim devojke koje misle da ce puderom resiti sve svoje probleme na licu, za njih nema veze sto im koza nije negovana i zdrava, cista. I to je uzasno. Dok ja mogu bez sminke da izadjem kada god pozelim :D Jos jednom bravo za post! <3

    ОдговориИзбриши
  7. Uvijek sam obožavala ovakve tvoje postove, piši ih češće :D Tek sad shvatam neke greške koje pravim, vrlo koristan post! :) ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nova sam na tvom blogu i mnogo mi se dopao. Hvala na sjajnim savetima. Iskreno ne šminkam se mnogo, tako da i kada upotrebim četkice odmah ih operem. Ostalo stvarno poštujem. :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  9. Post mi se dopada i ovo je stvarno dobro znati! Svaka čast!


    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako možeš pogledaj moj i možda se učlani :
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post, hvala ti što si mi, na neki način otvorila oči. Ja moram bit iskrena i priznati da se ovog zadnjeg, odnosno istiskivanja bubuljica nikako ne mogu otarasiti i znam da je to grozno, jer mgu ostati oožiljci, ali mrzim kad imam nešto na licu. Ja iskreno šminku skidam sa sapunom dove original i moram priznati da mojoj koži prija, čak sam primijetila da pomalo spriječava nastajanje bubuljica, a i bolje skida šminku od micelarne vode

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti.
      Moze se koristiti poseban sapun za lice kao sto sam rekla, ali oni jeftiniji i skroz obicni nikako! :)

      Избриши
  11. nice post :)
    following each other?
    nice weekend :)

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  12. Pa da. to je to, u tome su suštinske greške ljudi, jer nesvesno zanemaruju bitnost tih činjenica. Odličan post, potpuno se slažem sa tobom! ♥

    milicaimp,blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Verujem da ce mnogima ovaj post pomoci! I sama prezirem kada cujem da neko obicnim sapunom za ruke neguje svoje lice... Uffff uzas! Divno napisan post draga ♥

    Novi post- https://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Jako lepo receno! Delim tvoje misljenje, takodje mozes pomoci mnogim devojkama koje prave iste ili cak slicne greske. 🤗
    Hvala ti sto si posetila moj blog, pratim te #222 🤗
    Bilo bi mi drago ako bi uzvratila 😍

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Ovo je koristan i poučan post, zaista nešto što treba spomenuti. Pogotovo kada su u pitanju redovno pranje četkica ili korišćenje običnog sapuna u svrhu čišćenja lica. Odlično odrađeno!
    https://miacosa.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Potpuno se slažem sa svime što si napisala. Mislim da mi devojke moramo naročito da vodimo računa o higijeni jer je higijena bitna pogotovo za nas devojke jer smo dosta osetljivije i trebamo više voditi računa. Svaka čast za post sve si lepo objasnila!♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila mi tvoje mišljenje u komentaru! Hvala ti puno!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/budi-drugacija.html

    ОдговориИзбриши
  17. hello, i'm new follower :), can you follow mine? <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  18. Veoma koristan post! Hvala što si ga podelila sa nama. Slažem se sa tobom da možemo koristiti mnogo proizvoda, ali ne sve odjednom. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  19. Odlican post. Savjeti su stvarno jako korisni. Jako mi se sviđa tvoj blog.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  20. Predivan post!
    Moram priznati da jedna od najdrastičnijih grašaka jeste rok trajanja i izlaganje proizvoda suncu. Ja lično, nemam naviku da gledam rok upotrebe ili da pišem datume kada sam nešto otvorila. Ali prije 8 godina sam doživjela jaku infekciju kože od koje sam se jedva oporavila. Ni manje ni više nego sam dobila trovanje zbog roka i bakterija koje su se pohvatale na proizvodima. Koža mi je bila kao opekotine 1-2 stepena, a oči natekle kao u kameleona. Od tada strogo vodim računa o roku i načinu upotrebe, ako i o temperaduri na kojoj držim proizvode.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  21. Hi, very nice blog!
    Visit my blog and let's follow each other? :)

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  22. Odlican post i mislim da je poucan za sve devojka.

    Posetite moj blog uskoro i na engloskom https://goodkarma2502.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши