понедељак, 31. јул 2017.

Newchic 3rd anniversary: Happy Birthday to Newchic!


Hej!
Prvo zelim da vam se zahvalim na vise od 220 clanova!
Hvala vam mnogo, potrudicu se da izbacujem postove sto cesce.
Kao i da znate, spremam vam jedno darivanje uskoro. 

Sigurno se culi za Newchic, pa tako da trebate znati da oni proslavljaju 3 godisnjicu!
Imate mnogo popusta, ja cu takodje poruciti neke stvarcice sa njihovog sajta, pa moju listu zelja mozete videti vec u sledecem postu za koji dan!


Imate velike promocije kao i snizenja do 50% sto je odlicno!
Newchic je jako jeftin sajt, a sa tolikim popustom zaista mozete naci odlicne svarcice.
Ja bih vam preporucila makeup cetkice.

Kada kliknete OVDE , mozete pronaci razne popuste kao i kategorije sa popustima.
Tu vam je takodje i jedan VIDEO, pa ga mozete pogledati.

Mozete da glasate i osvojite 15% popusta, sto je odlicno jer imaju jako jeftine proizvode a sa popustom ce biti jos bolje!

Takodje mozete procitati i pravila!
Pre svega je potrebno da je ulogujete na njihov sajt.

Naravno, mozete videti pobednike iz proslih rundi, a zatim i pobednike sledecih.
 




Posetite NEWCHIC, sigurno cete naci mnogo popusta kao i fine stvarcice koje mozete naruciti. 
Ako ste narucivala sa njihovog sajta, kakvi su vam utisci?

17 коментара:

  1. Wow divna ideja za post, te odlično napisano. Budem provjerila ta sajt jer cim je jeftino me osvojio haha.


    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Newchic je bas dobar sajt, samo sto mi se odeca uopste ne svidja, ali ostale stvarcice su vrhunske! Obozavam onlajn kupovinu, pa cu mozda i nesto poruciti sa ovog sajta.

    Novi post --> M- fashionaddict
    Uclani se ako ti se svidja! ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična su stranica , drago mi je da si podijelila s nama :)
    https://hisandherway.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Oni su odlična stranica napravila sam jedan outfit!♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila svoje mišljenje u komentru. Hvala puno!♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/moj-zivot-moja-pesma-1day.html

    ОдговориИзбриши
  5. Sarađivala sam sa newchicom i zadovoljna sam sajtom, imaju mnogo dobre i jeftine stvari

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican sajt a popust je jos bolji. Super je sto si podelila sa nama u toku rasprodaje.

    Mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Super post! Svakako ću posjetiti sajt jer me privlače makeup četkice pa bi mogla naručiti koji set. :)
    Također imaš novog čitatelja na blogu, pa ako hoćeš uzvrati! :)

    http://myfantasyfriend.blogspot.hr/2017/07/makeup-revolution-review.html

    ОдговориИзбриши
  8. Volim newchic, hvala što si to podijelila s nama! :)
    Also, čestitam na tolikom broju sljedbenika, zaslužila si ih.
    Ako želiš, možemo se i mi međusobno zapratiti, bilo bi mi jako drago: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Prije sam posjećivala sajt i činio se skroz okej. Moraću da uzmem nešto sa tog sajta, izgleda super. Sjajan post:D

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Super! Hvala ti na informaciji i da, čestitam na uspjehu sa članovima i da ih bude još više.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши