недеља, 5. март 2017.

Moja nega kose

 Hej!
Nedelja je i imam malo odmora tako da je vreme sa novi post.
Ovaj post sam vec jednom radila ali to je bilo jos na pocetku bloga,Sada su se svi proizvodi promenili pa sam odlucila da vam pricam o novim proizvodima kako bi mozda videla sta mozete uzeti sa svoju kosu.

Prvo sto koristim pre tusiranja je ova cetka za kosu,koju verujem da ste vec videli.
Samo nju koristim za suvu kosu.Mogu reci samo da mi ne cupa kosu kao ostale cetke za kosu.Nista posebno.Nemam toliko sta da kazem.







Prvi sampon koji koristim je ovaj konjski sampon.
Njega koristim vec jako jako dugo i zadovoljna sam.
Cena je oko 1500 dinara ali kada vi ovaj sampon pomesate sa vodom da bi ga razblazili i onda cete dobiti jos proizvoda. 
Imate ga u Liliju.
Postoje jos vrste ovog sampona za razne upotrebe pa mozete pogledati koji vama najvise odgovara.


Sledece sto koristim je ovaj Schauma sampon.
Nikada nisam volela da koristim ove sampone jer su za moju kosu jaki.
Mirise divno! Na tropsko voce.
Ne znam da li ima da se kupi kod nas,ako ima sigurno nije skupo pa mozete pogledati.
Posle ovoga mi kosa divno mirise i premekana je!
Dobije volumen.Tako da ako imate problem sa tankom kosom ovo ce vam pomoci.




Zatim koristim ovaj sampon.O njemu sam vam vec pricala.
Ne znam da li ima da se kupi kod nas ali znam da ga ima u Muller-u.
Ovo mi stvarno pomaze oko masne kosne!
Dok ovo nisam nasla imala sam velikih problema sa masnom kosom,ali ovo mi je stvarno pomoglo.
Sve preporuke sa ovo!




I nakon tusiranja,mokru kosu ocesljam sa ovim cesljem,
Najbolje je mokru kosu osecljati sa ovakvom vrstom ceslja 
Nemam sta da kazem za ovo,imate ga svuda pa mozete probati,




I pre feniranja uvek koristim ovo i na njemu nikada ne stedim!
Uvek ga dosta stavim jer zelim koliko toliko da ne ostetim kosu.
Trosi se jako sporo,ja ovo imam vec godinu dana i nikako da se potrosi.
Sve preporuke!




2 коментара:

  1. Ne koristim ništa od ovih proizvoda, ali ono što mi se posebno sviđa jeste ta četka, kažu da je jako dobra i ne opada mnogo kosa od nje. Sve u svemu predivan post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  2. Onu prvu četku ima moja sestra i ja ju ponekad koristim jer mi je predobra. Mogla bih probati šampon za masnu kosu jer je moja masna. Sjajan post! Uživala sam čitajući. :)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши