субота, 11. март 2017.

Ricinusovo ulje


Hej.
Nisam vam skoro pisala ovakve postove i iiskreno,nedostaju mi!
A nadam se i vama..
Uglavnom,danas pisem o ulju o kojem sam vam vec puno puta pisala ali nikada nisam odvojila poseban post bas u vezi njega.
Ricinusovo ulje zaista zasluzuje da ima svoj post i deo na mom blogu jer je to ujedno i jedan proizvod koji najvise volim od svih.
Mozda ste i culi nesto i vezi njega ali ja cu vam reci  u kojim namenama ga mozete koristiti.
Ima puno nameta,kako za kozu tako i za ostale delove. 




Nokti.
Koristite ga za nokte,ubrzava rast noktiju i to je potvrdjeno.
Ja ga koristim svakodnevno i za mesec dana se vidi velika razlika.
Stavite pola kapljice na koren nokta i nezno masirajte taj deo.
To mozete raditi pred spavanje jer je ulje dosta gusto i ne upija brzo. 











Trepavice.
Takodje sam i za ovo koristila.
Ja volim prirodne duge trepavice i oduvek sam htela da ih imam.
Takodje ga stavljam svako vece pred spavanje tako sto na prst stavim kapljicu ulja i onda lagano utrljam u trepavice.
Takodje za mesec dana cete videti razliku.





Obrve.
Kao sto ste primetili vec,odlican je za rast dlake.
Prodire duboko u kozu i u sam koren dlake pa tako i pomaze.
Ja nemam problema sa obrvama jer su prirodno guste ali na krajevima su mi malo slabije pa tu uvek stavim ricinusovo ulje.Moja prijateljica je koristila na cele obrve jer su joj bile jako slabe i verujte mi da se rezultati vide!



I na kraju moje omiljeno.
Koristi ste za kosu.
Ovu metodu sam najvise koristila i sa njom sam i najvise zadovoljna.
Naime kako nikada nisam imala dugu kosu vec sam je uvek skracivala zbog krajeva , nikada nije ni mogla da poraste do duzine koju ja zelim.
Imala sam kosu do ramena i koristila sam ovo ulje svakog petka i sa njim provodila ceo dan pa sve do nedelje kada je operem.
Sto duze drzite ovo ulje na kosi to je bolje.
Jako je masno i kosa vam izgleda uzasno ali ako zelite prirodan brzi lek za rast kose ovo je prava stvar!


3 коментара:

  1. Super post i odlični savjeti.Već duže vrijeme planiram da kupim ricinusovo ulje,ali nikad i ovaj me post baš podstekao da ga kupim,posebno za kosu!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Također sam ga koristila za obrve, odličan je :) Super post!

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam čula da je ovo ulje jako dobro, pogotovo za rast kose i za trepavice, nisam znala ovo za nokte, ali čovjek uči dok je mlad. Btw post je fantastičan

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши