петак, 21. јул 2017.

Kako prepoznati tip svoje koze?


Hej!
Hvala vam svima na skoro 200 clanova, jako sam vas zahvalna sto me pratite i podrzavate.
Prosli post vam se mnogo svideo, stvarno ima mnogo komentara i pohvala.


Danas cu napisati post o tome kako prepoznati svoj tip koze, odnosno lica jer sam vam vec pisala koji puder da koristite u zavisnosti od tipa koze.


Normalna koza lica
Ljubomorna sam na ovaj tip lica haha. Uglavnom, vi ste srecnici, nemate mnogo nesavrsenosti, to je vrlo vrlo malo, kao ni pora, uvek izgledate sveze, nemate alergije na neku hranu.  Nije vam ni previse masna ni previse suva koza, znaci nesto izmedju i umereno. Imate ujednacen ten, nemate one fleke razne pa da morate jakim puderom prekrivati, koza vam je zaista mekana i cista!

Kada operete lice vodom:
- cisto celo bez tamnijih fleka
- lep sjaj, ne masnoca, nego zdrav izgled
- nemate mnogo mitisera, tek toliko koje mozete opipati prstima

Masna koza lica
Moj tip, najgorii tip, ne mozete nigde bez mat pudera u kamenu.
Ovaj tip ima prosirene pore, to cete najbolje videti kada stavite crnu masku i kada je skinete ostace vam svuda male sitne tackice, odnosno sitni probuseni kruzici. Imate dosta mitisera, kada se znojite odmah vam izadju bubuljice. Ako imate ovaj tip to cete najlakse uociti po masnoj T zoni. Takodje cete imati i masnu kosu pa mozete i tako prepoznati.

Kada operete lice vodom:
- imate jako vidljive pore 
- imate belu ili sivkasto-belu boju lica
- imate male sitne bele bubuljice koje su opipljive na dodir po celu i bradi

Suva koza lica
Ovaj tip koze morate jako hidridati nekim masnim kremama. Imate jako malu elasticnost koze, lica vam je grubo i hrapavo, nekad se koza peruta ili je ispucala. Za ovaj tip su najbolje prirodne maske i odredjene kreme. Preporucujem onu najobicniju Nivea kremu za lice, ona je bas masna i odlicna ce biti da vase lice bude hidrirano.


Kada operete lice vodom:
- crvenilo koje je izazvao vezar ili pak sunce

- imate bele tragove po licu zbog perutanja  
- vasa koza nema nikakav sjaj







Nadam se da sam vam barem malo pomogla, pisite mi u komentare da li imate neke ideje za sledeci post i sta vi voleli da citate.







29 коментара:

  1. Super post! Ponekad imam problema sa kožom,mislim da sam ja najviše treći tip!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Tvoji postovi izlaze u pravo vrijeme , baš sad ljeti mi je teže prepoznati i njegovati ju.
    https://hisandherway.blogspot.ba/2017/07/teen-struggles-step-further-date.html novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš ❤

    ОдговориИзбриши
  3. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    ОдговориИзбриши
  4. Post je odlican i veoma koristan ! Ja imam normalan tip koze!

    https://mystorysandra.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Pomogla si mi da otkrijem koji je tip moje kože, a to je normalan, hehe. :D Baš super post! :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  6. Ovaj post će mi jaaako koristiti, hvala što si ga podijelila sa nama! ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  7. great post! anyway, sure dear! let's follow each other. but will you please do it first then let me know when you're done and i'll surely do the same. I just wanna make sure. thanks! :)

    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post.❤❤
    Uclani se u moj blog, ako zelis: www.jovannaworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Savrseno!!:)
    Zapratila sam tvoj blog, ako mozes uzvrati<3
    https://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post! Moja koža je između normane i masne :)
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  11. Ja imam jakooo masnu T zonu,sto me jako nervira.Moram stalno da setujem puder ili da se umivam kada ga ne nosim.Jako brzo mi se zbog masne koze umasti i kosa,sto me jako nervira.U svakom slucaju,post ce sigurno pomoci onima koji ne znaju svoj tip koze.Draga,hvala ti na poseti mom blogu.Prijavila sam se,i bilo bi mi drago ako bi opet svratila na moj blog i uclanila se ako ti se dopadne ❤

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post, Marija! Zaista je mnogo od pomoci. <3
    P.S. Novi sam clan tvog bloga. Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. I used to have normal/dry skin, but as I'm growing older I feel like my skin type is more combination oily/dry along the T areas :/ frustrating, but I love how you made it easy to identify your skin type!! :) I'm sure it'll be useful especially for those beauty skin care newbies! :) Congrats on surpassing 200 followers! Would you like to follow each other on Google+ and GFC? Following you now and I'd love it if you'd come check out my blog.


    Simplee Nikkie
    ----------------------
    I'd love to follow each other! :)
    Bloglovin'

    ОдговориИзбриши
  14. Post je super, mnogo ce pomoci. :)
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  15. Świetnie napisane! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Loved the post!
    Have an awesome day!
    xx Kris

    https://dreamingofpink.wordpress.com

    ОдговориИзбриши