субота, 12. децембар 2020.

BALEA ANTI- PICKEL KREMA

 Zdravo devojke! Danas pričamo o jednoj vrlo poznatoj kremici, mislim da većina devojaka zna za nju. Uglavnom je koriste devojke sa masnom kožom, sa bubuljicama i ostalim nepravilnostima. 



Ovu kremicu sam kupila pre svega zbog cene jer je veoma pristupačna, a imala sam problema sa bubuljicama na bradi zbog nošenja maski. Vrlo je malo pakovanje ali nemojte to da vas zaustavi da je kupite. 

Potrebna je veoma mala količina kremice jer se baš lepo razmazuje na licu. Ne ostavlja nikakav trag, u prvih 2-3 sekunde je blago lepljiva ali se skroz prilagodi koži. 

Što se tiče mirisa-nema nikakav speficičan miris, vrlo je blag i uopšte se i ne oseti. Koristim je svako veče pred spavanje samo na delu lica gde imam bubuljice a to je na bradi-zbog maske.

Sadrži salicilnu kiselinu koja je veoma dobra za masnu kožu, mitisere i bubuljice. Ali ja ne bih koristila ovu kremicu za mitisere već bih za to upotrebila serum salicilne kiseline. 

Efekat možete videti već nakon par dana korišćenja, ja nemam veliki problem sa bubuljicama jer održavam kožu i pravilno je negujem ali zbog maske mi se ponekad desi da izadju na bradi. 



Devojke koje su je koristile su imale odličan utisak o ovoj kremici, zaista traje dugo jer je koristi veoma mala količina. Ne na celo lice već samo na deo gde su bubuljice. Ja je koristim kao deo noćne rutine.

Možete je kupiti u DM-u po vrlo pristupačnoj ceni oko 300din (oko 3€). 

Takodje iz ove kolekcije postoje i trakice za bubuljice odnosno čepići u obliku kružno isečenog papira koji se zalepi na bubuljicu i drži se preko noći (8-9sati) i ujutru već nestane bubuljica-radi po principu tako što sadrži 5% salicilne kiseline. Ali o tome u nekom narednom postu.



Sve što vas dodatno zanima pišite mi u dm na instagramu @lamaarijaa. 

Ljubim vas!

6 коментара: