субота, 12. децембар 2020.

MR. BLACK ŠAMPON PROTIV OPADANJA KOSE

 Zdravo devojke! Danas pričamo o šamponu protiv opadanja kose iz kolekcije Mr. black. Kupljen na veliku preporuku dosta devojaka, medjutim veliko razočarenje. 

Imam veoma tanku kosu i problema sa hormonima tako da mi kosa dosta opada zbog toga. Pre ovog šampona sam koristila Allin za koji ako me pratite na instagramu @lamaarijaa znate da non stop pričam o njemu. 


Odlučila sam da promenim šampon jer Allin koristim nekoliko godina. Mr. Black šampon je namenjen kosu kao što je moja, tanka i sklona opadanju. 

Pre svega pakovanje je lepo, čvrsto i poklopac se dosta teško otvara tako da je proizvod obezvedjen. Tačno je napisano kako se koristi i na koji način, vrlo jasno i kratko. 

Tekstura je vrlo gusta, blago lepljiva i braonkaste boje. I u tome je i problem. Takva tekstura ne odgovara tankoj koji kao što je moja jer se ne može lepo isprati sa kose i ostavlja onaj masni trag i osećaj u kosi. 

Koristila sam ga sigurno 5-6 puta i odustala. Mnogo proizvod a je potrebno za jedno korišćenje, teško se raznosi po kosi, prebrzo se troši i ostavlja masni trag na mojoj kosi. 


Opet ponavljam ja imam tanku kosu i retku pa je kod mene pojačano mašćenje kose. Svakako ne mogu reći da li mi je ovaj proizvod pomogao jer ga nisam koristila toliko dugo. 

Ostavi se na kosu da deluje 2-3 minuta i ispere se- da naglasim da sam jedva ispirala sa kose. Odustala sam od njega i vratima se mom Allinu- koji ima tečnu teksturu i zbog toga je odličan za tanku i retku dlaku. 


Cena je 1000din (oko 9€) i neću ga ponovo kupiti. 

Za ostala pitanja, probleme, savete javite mi se na instagramu @lamaarijaa. Ljubim vas!

Нема коментара:

Постави коментар