субота, 19. децембар 2020.

ŠTA JE TERMALNA VODA?

  Zdravo devojke! Danas pričamo o termalnim vodama i čemu služe. 


U čemu je razlika od obične vode?

Pre svega sadrže razne minerale koji su zdravi za kožu.

Da li se može piti?

Neke mogu a neke ne, zavisi od sastava. Ja ih ne pijem i nema potrebe da se piju. Više ćete obradovati svoj organizam ako popijete neki vitamin na dnevnoj bazi npr C vitamin, magnezijum ili šta god vam preporuči doktor. 

Koju termalnu vodu ti koristis?

Ja koristim Avene termalnu vodu, ogromno je pakovanje i dugo mi traje. 


U čemu se Avene razlikuje od ostalih?

Kažem pre svega u količini, zatim ph neutralni, može se koristiti za ekcem, akne, za problematičnu kožu. Mnogo devojaka mi se žali da ne može naći proizvod jer ima akne i da ih sve iritita ja volim da preporučim Avene termalnu vodu. 



Koji tip kože bi trebalo da koristi termalnu vodu?

Bilo koji tip, svakako nije obavezna i osnovna rutina već nešto dodatno kao nega. Preporučila bih ih najviše osetljivoj koži lica, a najviše tokom leti svim tipovima kože kada je potrebna dodatna hidratacija zbog sunca. 

Kada se koriste?

Ja ih koristim povremeno, a najviše tokom leti upravo kako sam rekla zbog sunca. Takodje je odlična kada pocrvenite ili izgorite na suncu jer termalna voda zadrži minerale koji neguju kožu. 


Za sva ostala pitanja pišite mi na instagramu @lamaarijaa.

Ljubim vas!

6 коментара: