понедељак, 21. децембар 2020.

BALEA SALT PILING

 Zdravo devojke! Danas pričamo o Baleinom pilingu za telo. Koristim ga od nedavno a na mojoj wish listi je već jako dugo. Pre svega želim da naglasim koliko je bitno pilingovati kožu, jednom ili dva puta nedeljno kako bi uklonili mrtvu kožu- tada je naša koža sjajnija, zdravija i nema uraslih dlaka. 



Kakvo je pakovanje i tekstura? 

Pakovanje je skroz okej, plastično je i proizvod ne curi. Dobro se može zatvoriti. Tekstura je kao beli šećer pomešan sa uljem. 

Kakav je miris? 

Miriše intezivno, na čisto, na neko cveće. U svakom slučaju je miris jak, ali ne prejak i ne zadržava se na koži dugo. 

Kako ga ti koristis?

Koristim ga jednom nedeljno jer je jak piling, ima grube čestice. Nema potrebe da ga koristite više od toga. Pored njega koristim i blaže pilinge koji su gelaste strukture a njih mogu da koristim češće. 

Kakav efekat daje?

Kao i svaki jači piling namena mu je da skine mrtve ćelije kože kako bi ona ostala glatna i sjajna. Nakon njega namazem mleko za telo kako bih dobila dodatnu hidrataciju i to je pun pogodak. 

Ima li neželjenih efekata?

Ja nisam imala loše iskustvo ali mi se javila devojka koja jeste. Imala je problem tako što joj je izazvao crvenilo i svrab ali smo došle do zaključka da je njena osetljiva.



Kome preporučuješ ovaj piling?

Preporučujem svima osim devojkama sa osetljivom kožom jer je veoma jak i sadrži sastojke koji vam ne bi odgovarali- odnosno osetljivoj koži.

Šta preporučuješ za osetljivu kožu?

Veoma blage pilinge, gelaste strukture. Pogledajte Avon ponudu. 

Kako ga koristis?

Koristim ga tako što se prvo okupam kupkom i mrežicom a nakon toga nanesem piling i utrljam na sve delove tela (osim intimne zone i prepona) i to volim da radim dugo. Uživam u tome da piling umasiram u kožu kako bih bila sigurna da sam skinula mrtve ćelije. 

Da li je za celo telo?

Nije. Nije za lice i intimnu zonu. 

Kakvi su sastojci?

Meni su okej, obzirom na cenu proizvoda. Jedino mi se ne svidja je parfemisanost jer nema prirodni miris, oseti se da je parfemisan. 

Kolika mu je cena?

Cena je 399din. Možete ga kupiti u dm-u.

Da li se brzo troši?

Mogla bih reći da. Pri jednom korišćenju se dosta potroši ali ako gledamo na to da se koristi jednom nedeljno onda može potrajati malo više od mesec dana. 



Za kraj tvoje mišljenje o njemu?

Moje mišljenje je odlično, zadovoljna sam. Opet ću ga kupiti nakon što potrošim ovu bočicu jer je jedan od jakih pilinga koji je jeftin. Potreban mi je jak piling za jednom nedeljno, dok još jednom u nedelji koristim blaže gelaste pilinge. 


Ako imate još neko pitanje o proizvodu pišite mi u dm na instagramu @lamaarijaa. Ljubim vas!

12 коментара: