уторак, 8. децембар 2020.

proizvodi za kosu koji nisu potrebni

 Zdravo devojke! Danas pričamo o kosi i koji su to proizvodi koji nisu potrebni u vašoj nezi kose. Šta više štete kosi nego što je neguju


Suvi šampon

Verujem da ga svi imamo, imam ga i ja ali ga nisam koristila mesecima i shvatila da mogu bez njega. Napisala sam recenziju Velnea šampona koji sam koristila i ne bih trošila pare na skuplje. Ako nemate Lilly onda u Dm-u kupite Balea suvi šampon samo za hitne slučajeve. Suvi šampon možete zameniti lepom frizurom sa kikicama ili pundjom. Suvi šamponi mogu stvoriti perut, isušuju kožu glave i talože se na temenu usled čestog korišćenja a ne mogu se skinuti samo običnim šamponom..




Balzam za kosu
 
Ovo sam spomenula više puta a i sada ću. Balzam nema nikakvu ulogu u nezi kose, drži se samo par minuta na kosi a to nije dovoljno da joj pruži negu već samo obloži dlaku i da trenutni efekat. Maska je ono što neguje kosu jer je koncentrovanij. O tome sam pisala u nekoliko postova a ovo je jedan od njih. Javite se u dm da vam prosledim post.



Slani sprej

Ovo je popularno leti iz ne znam kojih razloga, valjda da imate one talase na moru? So isušuje kosu, slana voda takodje. Nemojte ovo praktikovati ni leti, kada se kupate u bazenu ili moru izbegavajte da puštate kosu. Ako želite te letnje talase imate mnogo tutorijala na netu kako to uraditi bez korišćenja toplote ili bilo kakvog proizvoda.

Šamponi sa reklama

Šamponi sa reklama koliko sam videla imaju jako loš sastav i ste te reklame služe da se i oni probiji na tržište. Preporučujem da probate i da nemate predrasude o šamponima koje niste videli na reklamama. Koristim Allin šampon već godinama i vrlo sam zadovoljna. O njemu sam pisala mnogo recenzija i stalno ga spominjem. Od skupljih bih izdvojila Biolage sampone koji spadaju u profesionalnu negu.


Razni gelovi i voskovi

Ovo ne morate izbaciti iz upotrebe ali pokušajte da smanjite korišćenje ovih vrsta preparata. Za dugo korišćenje mogu isušiti kosu i stvoriti perut pogotovo kod muškaraca. 

Sprej za kosu

Odnosno lak za kosu, takodje na duže staze isušuje kosu i preporučujem da ga koristite samo za specijalne prilike.



Za sve što vas dodatno zanima javite mi se u dm @lamaarijaa i uvek ću odgovoriti. Ljubim vas!

Нема коментара:

Постави коментар